PODNIKÁNÍ od A do Z
OBCHOD a DISTRIBUČNÍ CESTY
OBCHOD a DISTRIBUČNÍ CESTY (KANÁLY) DISTRIBUČNÍ KANÁLY Označení distribuční kanály nebo distribuční cesty se používá pro způsob prodeje, který si vybereme, aby se naše služba/produkt dostala ke klientovi. Základní distribuční cesty/kanály: Vlastní obchodní síť =...
PODNIKÁNÍ Z PTAČÍ PERSPEKTIVY – OBCHOD
PODNIKÁNÍ Z PTAČÍ PERSPEKTIVY - OBCHOD V podnikání existuje šest základních oblastí, které budeme nuceni řešit. Je jedno zda jsme velká firma nebo malý živnostník. Pokud chceme být úspěšní a naše podnikání efektivní a prosperující, nezbývá než se s nimi seznámit....
KNIHA: “TAHÁK NA ÚSPĚŠNÉ PODNIKÁNÍ ” BYLA ÚSPĚŠNĚ POKŘTĚNA
KNIHA: "TAHÁK NA ÚSPĚŠNÉ PODNIKÁNÍ " BYLA ÚSPĚŠNĚ POKŘTĚNA 10.3.2015 proběhl na lodi NEPOMUK v Pražských Benátkách křest knihy "TAHÁK NA ÚSPĚŠNÉ PODNIKÁNÍ". Jejími kmotry byli Rostya Gordon Smith (50 HR managerka na světě a autorka knihy Úspěšně s kůží na trh),...
CO O KNIZE ŘEKLI…
VŠE O PODNIKÁNÍ V KNIZE "TAHÁK NA ÚSPĚŠNÉ PODNIKÁNÍ" - CO O KNIZE ŘEKLI ... Tahák na úspěšné podnikání vám přináší zcela jedinečný a komplexní pohled na to, co je to podnikání. Kniha je skutečný školní „tahák“: obsahuje všechny zásadní věci, které musíte znát a vědět,...
PODNIKÁNÍ Z PTAČÍ PERSPEKTIVY – PR/MARKETING
PODNIKÁNÍ Z PTAČÍ PERSPEKTIVY V podnikání existuje šest základních oblastí, které budeme nuceni řešit. Je jedno zda jsme velká firma nebo malý živnostník. Pokud chceme být úspěšní a naše podnikání efektivní a prosperující, nezbývá než se s nimi seznámit. Nemusíme je...
3.díl: IDENTITA aneb 10 KROKŮ K VYBUDOVÁNÍ SVÉ ZNAČKY
Poslední třetí díl seriálu: IDENTITA aneb 10 KROKŮ K VYBUDOVÁNÍ SVÉ ZNAČKY KDO JSME, CO KONKRÉTNĚ a S JAKÝM UŽITKEM lidem nabízíme = JAKÁ JE NAŠE IDENTITA? “SNAŽTE SE O TO, ABY VAŠE PRODUKTY A SLUŽBY BYLY JINÉ NEŽ U OSTATNÍCH, A ZÁKAZNÍCI K VÁM PŘILNOU JAKO LEPIDLO.”...
2.díl: IDENTITA aneb 10 KROKŮ K VYBUDOVÁNÍ SVÉ ZNAČKY
2. díl - Třídílný seriál: IDENTITA aneb 10 KROKŮ K VYBUDOVÁNÍ SVÉ ZNAČKY KDO JSME, CO KONKRÉTNĚ a S JAKÝM UŽITKEM lidem nabízíme = JAKÁ JE NAŠE IDENTITA? “BUĎTE SAMI SEBOU! NÁPODOBOU NĚKOHO JINÉHO DOSÁHNETE MAXIMÁLNĚ NA PRŮMĚR.” Jonas Riddestrale 4. Jaký je můj trh =...
TŘÍDÍLNÝ SERIÁL: IDENTITA aneb 10 KROKŮ K VYBUDOVÁNÍ SVÉ ZNAČKY
Třídílný seriál: IDENTITA aneb 10 KROKŮ K VYBUDOVÁNÍ SVÉ ZNAČKY Na počátku našeho podnikání není důležité jaké máme webové stránky, jakou máme kancelář, nebo jaké máme vizitky. Je ale velmi důležité, jak se trhu (lidem) představujeme, KDO JSME, CO KONKRÉTNĚ a S JAKÝM...
VZOREC ÚSPĚŠNÉHO PODNIKÁNÍ 1+3+(6)=10 – HODNOTA 6
VZOREC ÚSPĚŠNÉHO PODNIKÁNÍ A HODNOTA (6) 1 + 3 + (6) = 10 Kdo chce být v podnikání úspěšný, měl by mít určitě všech DESET pohromadě. Je to řečeno sice trochu s nadsázkou, ale na tomto jednoduchém vzorci, lze jednoduše, srozumitelně a nenásilně představit a vysvětlit...