PODNIKÁNÍ od A do Z
ZÁKLADY PODNIKÁNÍ – 2.díl: STAVEBNÍ KAMENY PODNIKÁNÍ
Co jsou základní kameny, na kterých stojí jakékoliv podnikání? ZÁKLADY PODNIKÁNÍ: 2. díl: STAVEBNÍ KAMENY PODNIKÁNÍPodle knihy: TAHÁK NA ÚSPĚŠNÉ PODNIKÁNÍ (autor: Marcela Hrubošová), která dává odpovědi na to, jak si postavit prosperující a uspěšné podnikání. Kniha k...
UČTE SE SE MNOU ZÁKLADY PODNIKÁNÍ!
Nastupující podzimní čas je po právu nazýván ČASEM PODNIKÁNÍ. Kdo už v této oblasti působí, ví, že obrat firem je často po vlivem právě tohoto podzimního období. Honí se výnosy, naplno jedou prodejní kampaně, maximálně se utrácí plánované budgety a podnikatelský...
Co je to švarcsystém?
Co je to švarcsystém?
CO JE TO BLACK FRIDAY A KDY TO OBCHODNÍCI NEJVÍCE VYUŽÍVAJÍ ?
Černý pátek (anglicky Black Friday) je marketingová akce po vzoru USA a Kanady spojená s výprodejem a velkými slevami obchodníků. Název je reflexí poklesu cen na počátku světové krize z roku 1929. V Americe je Black Friday každoroční událostí, kdy většina velkých...
Co nabízí banky začínajícím živnostníkům a jak se v nabídce vyznat
Začínáte podnikat? Už na začátku byste měli vědět, že je velmi důležité oddělit své osobní finance od těch podnikatelských. Kam peníze ale umístit, jaké jsou možnosti, a která banka je pro vaše podnikatelské aktivity ta nejlepší? Na trhu je řada bankovních domů, které...
Co mě dalo 9 let podnikání…
Dnes je tomu 9 let, co jsem odešla z pozici Ředitelky úseku vymáhání dlužných pohledávek v bance, a začala se věnovat osvětě v oblasti financí a podnikání, a výuce finanční gramotnosti. Co můžete i jako jeden malý živnostník stihnout za 9 let, když vás práce baví a...
3 TIPY: Jak prodávat mnohem lépe
Chcete-li uspět v prodeji, je nezbytné mít tyto základní prodejní dovednosti: Znát dobře své služby a produkty Ptát se a vše si poznamenávat Dozvědět se co nejvíce o zákazníkovi Největší překážka v prodeji je strach z odmítnutí. Strach z odmítnutí je nutno překonat....
3 pravidla úspěšného prodeje podle Steva Jobse
Jak prodal Steve Jobs svůj iphone za 500,-, když jiní prodávali za 99,-? Pravidla prodeje Steva Jobse: Nejprve hodinu jasně vysvětlovat, jak je váš produkt úžasný. Jestliže obchodník řekne cenu předtím, nežli dlouze vyjmenuje a zdůrazní všechny výhody, je...
Jak nejlépe využít reklamu ve svém podnikání
Říká se: „O kom se nemluví, o tom se neví!“ Jak se ale správně "prodávat", aby si nás lidé všimli a stali se z nich i naši dlouhodobí platící zákazníci? Pamatujte si, že lidé se nezajímají o Vás. Lidé se zajímají jenom o sebe. Není to o tom, co všechno jste, co...