Poslední třetí díl seriálu: IDENTITA aneb 10 KROKŮ K VYBUDOVÁNÍ SVÉ ZNAČKY
KDO JSME, CO KONKRÉTNĚ a S JAKÝM UŽITKEM lidem nabízíme = JAKÁ JE NAŠE IDENTITA?
“SNAŽTE SE O TO, ABY VAŠE PRODUKTY A SLUŽBY BYLY JINÉ NEŽ U OSTATNÍCH, A ZÁKAZNÍCI K VÁM PŘILNOU JAKO LEPIDLO.”
Jack Welch
7. Jak se má identita (osoba) promítá do šesti vnitřních hodnot jako jsou: talent, vášeň, vědomosti, moje síť, charakter, smysl života.
Jaký jsem člověk? Co mi jde úplně samo, co miluji, co znám/umím, co mě nejvíce baví, u jaké činnosti se maxiálně dobíjím, co mě těší, s kým trávím nejraději čas a proč, jaké hodnoty ve svém životě zastávám, jaká jsou má přesvědčení.
…………………………………….
8. Jak se má identita projevuje v čase a prostředí
Kde se pohybuji a jak trávím svůj čas? Zamyslete se na svým dnem, týdnem, měsícem, a podívejte se kolik času trávíte kde a jakou činností.
………………………………………
9. Jak se má identita promítá v mé síti tj. v lidech, s kterými se setkávám
Kdo jsou lidé, s kterými trávím čas? Jak se promítají do mého života, do mé práce.
…………………………………………
10. Jak je má identita vnímána ve světě
Jak a kde se o mě mluví. Jak mě prezentuje můj BRAND (=moje značka). Jaká pověst mě předchází?
……………………………………………
Pokud máte odpovědi na všech deset oblastí (kroků), pak se vraťte na začátek a v klidu si pročtěte všechny vaše odpovědi. Co se vám zobrazuje?